aşık bir adam sissoylu elantris kafes
"Dünyada sadece tek bir şey kötü yürekli bir insana karşı durabilir. O da başka bir insandır.
Ayıbımızda yatar şerefimiz. Sadece bizim ruhumuz, kötülüğe açık olan ruhumuz, onu yenmeye muktedirdir.

― Ursula K. Le Guin, En Uzak Sahil
shadow

Yayın Hakları Satın Alınan Kitaplar #3

Kasım 02, 2013
Yayın Hakları Satın Alınan Kitaplar

Kasım ayının ilk yazısında yeni haberler vereyim istedim. Tüm kitapları tek tek araştır, yayın haklarının hangi yayınevleri tarafından alınıp alınmadığı incele, daha sonra basılıp basılmadığını kontrol et son olarakta başka sitelerde duyurularının yapılıp yapılmadığına bak derken baya bir yorucu gün oldu benim için. O yüzden aralarından gözden kaçırdıklarım varsa eğer şimdiden mazur görün lütfen. Birde yanlışlarım varsa eğer uyarın hemen düzeltelim. :)

The Lost Sisterhood


On Such a Full SeaThe Fever




Öncelikle bu 'A Novel' olanların daha yazım veya düzenleme aşamasında olduklarını belirteyim. Bu kitapların tahmini çıkış tarihleri 2014, kim bilir bizde ne zaman çıkarlar değil mi? Bir 2015'ide bir ihtimal biz görebiliriz.

 



 





* KRP Yayıncılık, daha çok yeni bir yayınevi, şuanlık daha 5 kitapları var ama içlerinden "Bir İlkbahar Macerası" ve "Bir Yaz Düğünü" kitaplarını okuma listeme ekledim. Bu aralar çok mu fazla yayınevi çıktı ki? Yoksa bana mı öyle geliyor?





Bu serilerin devam kitaplarının da yayın haklarının satın alınmış olması lazım. Şimdi tam hatırlamıyorum o yüzden yanlış bilgi vermiş olmayım.

2 yorum:

  1. merhaba paylaşım için teşekkürler . bir şey araştıra bilirmisiniz acaba Shiver serisi hangi yayın evi tarafından alındı? ilk roman Urperti cikdi ama yayin evi diger kitaplari yayinlamakdan vazgecdi malesef.ama duydugum kadariyla baska yayin evi tarafindan alinmis aristira bilirmisiniz lutfen? yazarin ismi Maggie Stiefvater

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, o seriye daha önce denk gelmiştim araştırdığım yerlerde ama biliniyor nasılsa diye çok dikkat etmedim kim tarafından alındığına. Tekrardan bi göz atarım. ^_^

      Sil

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP